Pakket verlopen en geen ftp toegang meer

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
rode_doffer
Contacteer:

Pakket verlopen en geen ftp toegang meer

Bericht door rode_doffer » 21 sep 2017, 11:33

Beste Antagonist,

Het pakket deb66843n2 onderhoud ik al jaren, helaas had ik niet op tijd in gaten dat het verlopen is en krijg geen toegang meer op FTP beheer noch CP. Het enige wat ik wel kan bereiken is mijn.antagonist.nl

Tevens lukt ook niet om het WW van de CP te herstellen en er wordt geen herstel WW verzonden, het enige wat ik op dit moment wil is mijn backup's plus DB downloaden tot dat de eigenaar van het bedrijf (mijn vader in dit geval) tot een beslissing komt of hij wilt verlengen..

Ik zie uw reactie graag tegemoet,

Bij voor baat dank

P.S.

Ik heb in het verleden meerdere website's voor klanten bij Antagonist gehost en altijd goede ervaring mee gehad..Ik beveel het altijd aan bij nieuwe klanten & vrienden

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Pakket verlopen en geen ftp toegang meer

Bericht door Joris de Leeuw » 21 sep 2017, 12:12

Vervelend om te lezen dat je hostingpakket verlopen is.

Mocht je een pakket laten verlopen en wordt deze afgesloten en na enige tijd verwijderd van ons platform. Om deze reden kan je dus niet meer inloggen.

Zou je een e-mail kunnen sturen naar support@antagonist.nl? Dan kunnen we voor je uitzoeken of er nog data valt te herstellen.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

rode_doffer
Contacteer:

Bericht door rode_doffer » 21 sep 2017, 13:50

Toppi Mijn geluk kan niet op. Respect aan Antagonist voor alle hulp. Backup's gemaakt en gedownload. Mijn complimenten aan helpdesk medewerkers. Toppi service zo

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 21 sep 2017, 14:54

Fijn om te horen dat je alle data hebt weten te downloaden. :)
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie