Directadmin extra user

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Tom.b

Directadmin extra user

Bericht door Tom.b » 23 sep 2017, 12:22

Ik heb een reseller account als ik inlog met mijn user account kom ik uiteraard in mijn reseller menu uit en vandaar via user level naar mijn Eigen "hoofd"domein. Alle andere domeinen hebben Eigen users.
Nu wil ik voor mijn hoofddomein een tweede user aanmaken, zodat iemand daarop kan inloggen zonder dat hij eerst op het resellerniveau uitkomt.

Maar als ik die user wil aanmaken, krijg ik telkens de melding dat het domein bestaat wat uiteraard logisch is.

Kan ik niet gewoon een user aanmaken en die aan een reeds bestaandd domein/pakket koppelen?

Bedankt,
Groet,

Alia Spit
Antagonist staff

Re: Directadmin extra user

Bericht door Alia Spit » 23 sep 2017, 17:34

Hey Tom,

Bedankt voor je vraag! Het is voor het user level helaas niet mogelijk om iemand anders toegang hiertoe te geven, zonder dat je hen jouw inloggegevens geeft voor het hele Reseller-pakket.

Wanneer je graag wil dat een ander toegang krijg tot dat domein, kan je de user aanmaken met een tijdelijke domeinnaam, bijvoorbeeld domeinnaam.nl.new en hier de inhoud van de website op het user level naartoe verplaatsen op deze manier:
- https://www.antagonist.nl/blog/2016/05/ ... laatsen-2/

Wanneer je dit hebt verplaatst, kan je de domeinnaam op jouw user level hernoemen, naar bijvoorbeeld domeinnaam.nl.old en de toevoeging .new weghalen bij de domeinnaam bij de user.

Je kan dan als reseller en als user bij de inhoud komen, net zoals je gewend bent voor jouw andere gebruikers.
Met vriendelijke groet,

Alia Spit
Antagonist staff

Tom.b

Re: Directadmin extra user

Bericht door Tom.b » 25 sep 2017, 19:35

Ok, duidelijk bedankt voor de info.

Plaats reactie