WordPress Multisite en staging omgeving

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
PeterEmil

WordPress Multisite en staging omgeving

Bericht door PeterEmil » 09 okt 2017, 08:57

Hi allemaal
Ik ben bezig voor een klant WordPress multisite aan het inrichten en heb regelmatig contact met de helpdesk via mail. Maar omdat tussen vraag en antwoord toch steeds een aantal uur zit ben ik benieuwd of er in het forum mensen zijn die al ervaring met WordPress Multisite en een staging omgeving hebben.
Bedoeling is dat alle aanpassingen aan thema, functionaliteiten en plugins in de staging worden getest en daarna naar de live site gaan. Dit voor momenteel twee sites; er kunnen er nog meer volgen.
Dit wil ik met WordPress multisite oplossen. Vraag is welke structuur het beste is. Zowel WordPress multisite in de rootfolder als in de staging folder waarbij ze ieder de sites beheren, of één WordPress multisite die zowel live als staging beheert...
Ik ben ook nog een paar plugins tegengekomen die aanpassingen vanuit staging naar live kunnen uitvoeren zodat de klant eigenlijk alleen op staging werkt maar weet niet of dát echt handig is.

Plaats reactie