[OPGELOST] email werkt niet voor inkomend

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
grafcom
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 nov 2008, 11:48

[OPGELOST] email werkt niet voor inkomend

Bericht door grafcom » 14 nov 2017, 12:57

Hallo,

ik heb al heel wat email instellingen gedaan, kan dus ook controleren of er verschillen zijn maar die zie ik niet.

Bij mail verzenden naar het andere (nieuwe) email account krijg ik deze melding:
This is the mail system at host mailfilter01-out31.webhostingserver.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

<xxxxxx@xxxxxxx.nl> failed: xxxxxxxxx.nl:
550 No such recipient here
Instellingen voor dit nieuwe account zijn:

Server instellingen:
uitgaand SSL aan poort 465 - Verzenden werkt wel
inkomend SSL aan poort 995 - werkt niet zie foutmelding

Inkomende en uitgaande servers staan op mail.antagonist.nl

Instellingen voor POP 3
Mail komt ook niet aan in de Webmail versie van dit account

Enig idee?

Dank
Laatst gewijzigd door grafcom op 15 nov 2017, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: email werkt niet voor inkomend

Bericht door Joris de Leeuw » 15 nov 2017, 10:20

Hallo Grafcom,

De melding '550 No such recipient here' geeft aan dat het e-mailadres van de ontvanger niet bestaat. Gezien het e-mailadres hier is gecensureerd kan ik je niet precies vertellen waaraan dit ligt. Zou je een e-mail kunnen sturen naar support@antagonist.nl? Dan helpen we je graag uitzoeken wat er aan de hand is.

De melding betekent daarbij meestal het volgende:
- Het betreffende e-mailadres is per abuis verkeerd geschreven
- Het betreffende e-mailadres bestaat niet
- Mocht het gaan om een e-mailadres bij Antagonist kan per abuis zijn ingesteld dat een derden de mail dient af te handelen in plaats van Antagonist (MX record/local delivery)
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

grafcom
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 nov 2008, 11:48

Re: email werkt niet voor inkomend

Bericht door grafcom » 15 nov 2017, 10:37

Hallo Joris,

poging gedaan om support te mailen, krijg nu echter ook dit terug (op een reeds lang werkende email en hierna een test gedaan naar een ander email adres en dat werkt correct)

This is the mail system at host mailfilter05-out31.webhostingserver.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

<support@antaognist.nl> failed: antaognist.nl:
500 Permanent DNS error resolving MX for 'antaognist.nl' (NXDOMAIN)

Oops....

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1202
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: email werkt niet voor inkomend

Bericht door Joris de Leeuw » 15 nov 2017, 11:13

Ik zie dat het e-mailadres per abuis verkeerd is geschreven. Hierdoor krijg je een melding dat het e-mailadres niet bestaat. Zou je de mail kunnen sturen naar support@antagonist.nl? Dan helpen we je graag specifiek uitzoeken wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

grafcom
Berichten: 59
Lid geworden op: 05 nov 2008, 11:48

Re: email werkt niet voor inkomend

Bericht door grafcom » 15 nov 2017, 15:05

Via Support heldere uitleg gekregen en probleem lag niet bij Antagonist.

Plaats reactie