Pagina 1 van 1

ticket system uitgeschakeld?

Geplaatst: 14 nov 2017, 14:34
door knireis
Direct admin biedt in het reseller scherm een optie 'Message All Users' .
Deze optie werkt echter niet, is daar een reden voor?
Het lijkt mij namelijk best handig om soms even een kort berichtje te sturen aan mijn 'users'

Nu doe ik het met een emaillijst, maar dat is natuurlijk omslachtiger omdat je die moet bijhouden.

Re: ticket system uitgeschakeld?

Geplaatst: 15 nov 2017, 13:48
door Joris de Leeuw
Hallo Knireis,

Goed dat je dit vraagt! Het klopt inderdaad dat deze functionaliteit nu niet werkt. Dit komt door een bug in DirectAdmin welke momenteel bij de makers van DirectAdmin ligt. We hopen dat ze dit snel kunnen oplossen.

Graag wil ik daarbij eerlijk aangeven dat dit mogelijk enige tijd gaat duren, gezien de makers van DirectAdmin op dit moment ook bezig zijn met diverse andere ontwikkelingen.

Wellicht is het daarom verstandig te kijken naar een alternatief. Zo kan je bijvoorbeeld met administratiesystemen als Wefact en WHCS direct koppelen aan DirectAdmin. Hierdoor kan je via deze administratiesystemen je klanten direct bijhouden en op de hoogte brengen bij een verandering. Het grootste voordeel hierbij is dat deze systemen automatisch een DirectAdmin gebruiker kunnen aanmaken zodat je dit niet handmatig hoeft te doen.

Hopende dat je deze tip kan gebruiken!

Re: ticket system uitgeschakeld?

Geplaatst: 15 nov 2017, 16:10
door knireis
Dank voor de tip, maar die systemen kosten minimaal 20 euro per maand en dat is een beetje overdreven om zo nu en dan een mailtje te sturen.