Nieuwe domeinnaam, bestaand pakket

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
JackHet

Nieuwe domeinnaam, bestaand pakket

Bericht door JackHet » 20 nov 2017, 20:21

Hi allen,

Ik heb gebruik gemaakt van de mogelijkheid om meer domeinnamen aan te schaffen en die onder het al bestaande pakket te koppelen. Nu wil ik deze echter op zijn eigen map laten draaien. in de public_html map.

Het lijkt alsof het nog niet echt een los, eigen, domein is. En dat ik nog deze moet aanmaken in de 'domain administration' knop van direct admin. Echter het toevoegen van het adres hier zorgt voor de melding, 'does already exsist'

Help!

gouwepeer
Contacteer:

Re: Nieuwe domeinnaam, bestaand pakket

Bericht door gouwepeer » 20 nov 2017, 20:54

Als ik het goed heb moet je in DirectAdmin onder "Advanced Features" de optie "Domain Pointers" aan klikken. Daarin moet je dan de domeinnaam eerst verwijderen om de melding 'does already exsist' niet meer te krijgen tijdens het aanmaken in de 'domain administration'.
Succes.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 21 nov 2017, 08:08

Hallo allen,

Wat Gouwepeer zegt klopt inderdaad. De melding geeft aan dat je domeinnaam al ergens bestaat. Hierdoor wordt voorkomen dat je domeinnaam op meerdere plekken voorkomt en voorkomen we dat we niet meer weten waar bezoekers heen dienen gaan.

Mocht je een extra domeinnaam hebben besteld wordt deze standaard toegevoegd als alias domeinnaam van je pakket onder "Domain Pointers". Mocht je een losse website wensen opbouwen voor je extra domeinnaam en deze niet als alias wensen gebruiken kan je de volgende handleiding volgen:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/webho ... liastosite
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

JackHet

Bericht door JackHet » 21 nov 2017, 12:02

Yes! That did the trick.

Bedankt. Ik ben in het verleden ook tegen dit probleem aangelopen. Toen ook opgelost, maar helaas vergeten.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Bericht door Joris de Leeuw » 21 nov 2017, 14:43

Goed om te lezen dat het is gelukt! :)
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie