Opnieuw Storefront wordpress 'installeren'

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
MBG

Opnieuw Storefront wordpress 'installeren'

Bericht door MBG » 02 feb 2018, 13:27

Ik gebruik voor mijn huidige website Storefront als thema.
Nu staat er in mijn versie een fout (waarschijnlijk door de vorige eigenaar die in de CSS heeft gepuzzeld) Ik heb nu een update uitgevoerd van Storefront, waardoor ik hoopte dat de fout weg zou gaan, maar dat is niet het geval.

Moet ik nu Storefront verwijderen en hem er opnieuw opzetten?
En hoe doe ik dit dan? Ik zie namelijk geen optie daarvoor. Ik zie alleen de optie Storefront kiezen als thema, maar ook na de nieuwe update blijft de fout op mijn website.

Het liefst wil ik dat zo min mogelijk informatie verloren gaat.

Hopelijk heeft iemand advies voor mij

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Opnieuw Storefront wordpress 'installeren'

Bericht door Joris de Leeuw » 06 feb 2018, 09:29

Beste MBG,

Het beste kan je dit neerleggen bij degene die het thema heeft aangepast. Mocht je een thema opnieuw installeren zal deze weer in de originele staat terug keren en dus eigen aanpassingen mogelijk verloren gaan.

Daarnaast is het wellicht verstandig contact op te nemen met de makers van het Storefront thema, gezien de kans groot is dat ze je hier meer duidelijkheid over kunnen geven.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Directvertalen.nl

Re: Opnieuw Storefront wordpress 'installeren'

Bericht door Directvertalen.nl » 22 mar 2018, 08:52

Hi MBG,

heb je al een kijkje genomen op dit support forum? Hier worden problemen behandelt die betrekking hebben op het storefront theme. https://wordpress.org/support/theme/storefront

Succes!
Ervaren native SEO-vertalers. Vertalingen rechtstreeks in jouw CMS.

www.directvertalen.nl

Plaats reactie