Update Wordpress website, error bij backup

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
ASS-Ware

Update Wordpress website, error bij backup

Bericht door ASS-Ware » 09 feb 2018, 09:19

All,

In mijn resellerpakket heeft een klant van me een Wordpress website en hij kan niet updaten naar de laatste versie.
Het update proces maakt een backup en tijdens deze backup krijgt hij de volgende error:
Backing-Up: Error: Upload failed. Could not authenicate with the provided login and password. Please re-add the backup location and try again.

Daarna volgt een mail:
Technical error:
Error: Upload failed. Could not authenicate with the provided login and password. Please re-add the backup location and try again.

Op reseller niveau kan ik wel een backup maken van het gehele account.

Ik heb het database user ID en password uit de wp-config.php getest op phpMyAdmin en daar kan ik inloggen.
Deze gegevens heb ik opnieuw ingevoerd in de Wordpress configuratie onder het tabblad Files & Tables.
Ik heb het user ID en password voor website/wp-admin gereset en getest.
De error blijft terugkomen.

Hoe komt dit en hoe los ik dit op?
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Update Wordpress website, error bij backup

Bericht door Joris de Leeuw » 09 feb 2018, 09:34

Hallo Arjan,

De betreffende foutmelding geeft aan dat er iets mis gaat met het maken van de backup naar de ingestelde backuplocatie.

Indien dit om een eigen ingestelde backuplocatie gaat zoals bijvoorbeeld Dropbox of een externe FTP-server wil ik je graag adviseren de logingegevens en overige instellingen zoals het pad (path) na te lopen.

Mocht het gaan om onze standaard aanwezige 'Installatron Backups' locatie en deze niet naar verwacht functioneren stuur dan gerust een e-mail naar onze support. Dan kunnen we gericht voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

ASS-Ware

Re: Update Wordpress website, error bij backup

Bericht door ASS-Ware » 09 feb 2018, 10:13

Dank je.
Het gaat om de standaard Installatron locatie.
Ik zal de mail sturen.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Plaats reactie