Mail in outlook werkt niet meer

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
Claudy

Mail in outlook werkt niet meer

Bericht door Claudy » 16 feb 2018, 20:41

Sinds enkele dagen werkt mijn mail niet meer in de Outlook app op m'n telefoon en tablet. Ik gebruik de richtlijnen op de website en toch werkt het niet. Webmail werkt wel.

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Mail in outlook werkt niet meer

Bericht door Joris de Leeuw » 19 feb 2018, 11:47

Beste Claudy,

Vervelend om te lezen dat je met je Outlook app niet kan mailen.

De meest voorkomende oorzaak dat dit gedrag ontstaat is omdat je per abuis gebruik maakt van afwijkende gegevens. Heb je gecontrolleerd of zowel voor ingaande als uitgaande mail onze centrale mailserver 'mail.antagonist.nl' wordt gebruikt?

Hoe je dit per mailprogramma kan instellen hebben we toegelicht op: https://www.antagonist.nl/help/nl/email/client/start

Mocht je er niet uitkomen stuurt dan gerust een e-mail naar support@antagonist.nl met daarbij screenshots van al je huidige instellingen en een screenshot van de situatie/foutmelding waar je tegenaan loopt. Dan helpen we je graag nog gericht uitzoeken wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Claudy

Bericht door Claudy » 19 feb 2018, 15:29

Screenshots gemaakt en contact met support. Maar niet zo simpel. Alles klopt maar het werkt niet. Sinds eind vorige week werkt het niet meer. Hoopte dat anderen herkenning hadden zodat ik hoor hoe ik het op kan lossen.

Groet claudy

Guusio

Bericht door Guusio » 20 mar 2020, 18:06

Beste Claudy,
Ik maak precies hetzelfde mee. Outlook support verwijst me naar Antagonist en v.v. :? Heb jij toentertijd nog een oplossing gevonden. Zou mij helpen nu.

Hgr
Guusio

Plaats reactie