Doelmap bestaat al

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
romeevanklaveren

Doelmap bestaat al

Bericht door romeevanklaveren » 13 mei 2018, 11:30

Ik wil een nieuwe versie van mijn thema uploaden, maar krijg de melding dat in direct admin de doelmap al bestaat. Ik kan me iets herinneren dat je de doelmap moet kopiëren en een andere naam moet geven ofzo, en dan lukt het wel. Maar iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en wat de juiste stappen zijn? Alvast bedankt.

Reno

Re: Doelmap bestaat al

Bericht door Reno » 13 mei 2018, 14:58

Hey,

De foutmelding onstaat inderdaad wanneer DA iets in je FTP wil zetten terwijl er al een map met dezelfde naam bestaat.

Als je weet hoe de doelmap heet, kun je deze bijvoorbeeld in de file browser (of via een FTP-client zoals FileZilla) tijdelijk hernoemen naar "thema2", nummeren dus. Je kunt dan vervolgens de installatie uitvoeren, waarna deze gewoon zou moeten voltooien omdat de doelmap niet meer bestaat.

Mocht er onverhoopt iets misgaan, dan heb je altijd nog een backup naar een vorige versie van het thema, die wel functioneert.

Succes!

romeevanklaveren

Re: Doelmap bestaat al

Bericht door romeevanklaveren » 13 mei 2018, 19:55

Inderdaad, heel makkelijk op te lossen! Ik was iets te voorzichtig met dingen aanpassen in Direct Admin. Dank voor het advies!

Plaats reactie