Pagina 1 van 1

IMAP via telefoon werkt niet meer

Geplaatst: 03 aug 2018, 11:27
door Markio
Sinds een aantal dagen werkt het email-account niet meer via mijn smartphone (windows 10 mobile) en Mail in windows 10 niet meer. Ik heb op beide apparaten de mail-accounts verwijderd en opnieuw toegevoegd (via de instructies op jullie site), maar ze blijven dienst weigeren. Wat kan ik verder nog doen?
Het liefste wil ik via IMAP werken.

Re: IMAP via telefoon werkt niet meer

Geplaatst: 03 aug 2018, 13:24
door Hiranthi Herlaar
Hoi Markio,

Wat vervelend dat het aanmaken/gebruiken van de accounts niet lukt!

Als je met de gegevens die je hebt gebruikt (in dit geval met name de gebruikersnaam en het wachtwoord) probeert in te loggen op onze webmail (https://mail.antagonist.nl), kun je dan inloggen op de e-mailaccount en via daar gewoon verzenden en ontvangen? Die weg zou namelijk altijd moeten werken :)

Wat de precieze reden van niet werken is, is afhankelijk van de melding die je krijgt. Zou je een screenshot van de melding en de accountinstellingen in Mail kunnen sturen naar support@antagonist.nl? Dan kunnen we wat inhoudelijker met/voor je nagaan wat de oorzaak is :)

Nog even (voor de volledigheid) de link naar de handleiding met onze aanbevolen instellingen voor e-mailaccounts: https://www.antagonist.nl/help/nl/email/client/overview
Uit je bericht begrijp ik dat jij deze waarschijnlijk wel gevonden hebt, maar wie weet komt het voor een andere gebruiker/bezoeker nog eens van pas ;)

Re: IMAP via telefoon werkt niet meer

Geplaatst: 04 aug 2018, 09:59
door Markio
Hoi hiranthi,

Ik kan inderdaad via webmail mail versturen en ontvangen.

Ik heb een mail naar support gestuurd.

Re: IMAP via telefoon werkt niet meer

Geplaatst: 04 aug 2018, 12:34
door Alia Spit
Hoi Markio,

Zojuist hebben we je een reactie gestuurd op je e-mail.

Met vriendelijke groet,

Alia Spit
Antagonist staff