Kan niet in de adminitratie van wordpress

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
spinning
Contacteer:

Kan niet in de adminitratie van wordpress

Bericht door spinning » 08 apr 2019, 16:05

Na een lange tijd heb ik mijn pagina www.abdijtorenbuurt.nl weer bijgewerkt. De pagina draait onder Wordpress.
Een van de plugins die ik gebruik is Leaflet Maps Marker.

Ik heb destijds de 1 maand gratis versie gebruikt van deze plugin. Nu klikte ik op alle plugins bijwerken waardoor ook deze test versie werd bijgewerkt.
De gratis versie draaide goed, maar nu krijg ik de melding:

[Leaflet Maps Marker - activation failed]: Please deactivate "Maps Marker Pro" first before downgrading to the free version!
Please tell us what we can do to win you as a happy pro user at www.mapsmarker.com/feedback and receive a discount voucher!

Wanneer ik nu naar de adminitratie van wordpress ga blijf ik deze melding krijgen en kan dus de pro versie niet deactiveren. Kan ik op een andere manier doen.

Reno

Re: Kan niet in de adminitratie van wordpress

Bericht door Reno » 08 apr 2019, 23:51

Jazeker, je kunt even handmatig alle plugins deactiveren en een voor een weer activeren. Zie https://www.wpbeginner.com/plugins/how- ... -wp-admin/

Volgens mij zou je zelfs de folder van die plugin in /plugins kunnen hernoemen zodat die zich uitschakelt maar dit weet ik niet zeker. De plugin wordt hier alleen mee gedeactiveerd en dus niet verwijderd. Na het deactiveren kun je de plugin via je dashboard verwijderen.

spinning
Contacteer:

Re: Kan niet in de adminitratie van wordpress

Bericht door spinning » 09 apr 2019, 04:57

Bedankt

Plaats reactie