Pagina 1 van 1

kan niet inloggen

Geplaatst: 11 apr 2019, 18:57
door hwamdejong
Hallo,
2 weken geleden een website en webhosting gekocht. In de email over dat het bedrag was ontvangen stond ook dat inloggegevens in een aparte mail zouden worden verzonden. Die heb ik echter niet gekregen. Wel geprobeerd een passwoord aan te vragen via 'password vergeten'. Daar krijg ik ook geen bericht van. Tenslotte 3 maal de support@antagonist.nl gemaild dat ik zsm wil gebruik maken van mijn website maar na 7 uur nog steeds geen enkele reactie. Niet zo fijn!

Re: kan niet inloggen

Geplaatst: 11 apr 2019, 19:29
door Alia Spit
Dag,

Bedankt voor je bericht op ons forum.

Het klopt inderdaad dat we vandaag om 13:30, 14:10 en 14:30 berichten van je hebben ontvangen.
Hier hebben we om 14:49 een reactie op gestuurd, maar het lijkt erop dat je deze niet ontvangen hebt.

Ons vermoeden is dat berichten die je via @antagonist.nl ontvangt met het e-mailadres dat je toen gebruikte en dat ook in Mijn Antagonist staat ingesteld in de spam terecht komen of geheel geweigerd worden in jouw e-mailaccount.

Gelukkig heb je vanavond ook vanaf een ander e-mailadres een bericht gestuurd, waarop je hopelijk wel ons antwoord ontvangen hebt.

Onze tip is om het e-mailadres dat wordt gebruikt voor het wachtwoordherstel aan te passen of dit door ons te laten doen, zodat je wel de inloggegevens daarop kan ontvangen en aan de slag kan.

We horen dus graag van je in reactie op ticket RSK-723-82554.

Re: kan niet inloggen

Geplaatst: 11 apr 2019, 19:42
door hwamdejong
Hallo
Fijn dat ik eindelijk contact heb, jammer echter dat ik nog niet verder ben.
De email van 27 maart 11:00 heb ik niet gekregen, wel 3 emails van jullie een paar minuten later. De genoemde email met inlog gegevens zit ook niet in mijn spamfolder
Je nieuwe wachtwoord herstel mail van zonet heb ik ook niet gekregen.
En hoe kan ik bij mijnantagonist.nl als ik sowieso niet kan inloggen, als ik geen wachtwoord heb!?
Goede tip ook om mijn email aan te passen op mijnantagonist ivm spamfilter, maar daarvoor moet ik wederom eerst inloggen!

Jullie kunnen me blijkbaar wel emails sturen (ik heb verschillende emails ontvangen op 27 maart en de reactie op mijn forum bericht nu ook weer, komt dus allemaal niet in mijn spam box), dus als-je-blieft een emailtje met een werkende link om een password aan te maken of iets dergelijks. Desnoods gewoon een password in de email, ik moet echt vanavond beginnen aan de website.
Graag dan maar naar beide email adressen die jullie hebben dan moet ie toch aankomen :)
Ook heb ik een paar keer mijn telnr doorgegeven, neem ajb via tel anders contact op.

Bedankt alvast!

Re: kan niet inloggen

Geplaatst: 12 apr 2019, 07:21
door Alia Spit
Dag,

Zojuist hebben we je een meer uitgebreide reactie gestuurd op ticket RSK-723-82554.
Het wachtwoordherstel is nu naar jouw andere e-mailadres gestuurd.

Hopelijk is hier mee alles naar wens.