Verward: Plus pakket en domeinnamen

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Mansemat

Verward: Plus pakket en domeinnamen

Bericht door Mansemat » 20 apr 2019, 15:51

Hallo

Ik heb zonet een bestaand Slim pakket geupgrade naar een Pluspakket om te kunnen genieten van "onbeperkte websites" en 3 nieuw aangekochtte domeinnamen hieraan te koppelen voor 1 nieuwe site.

Ik zie nu echter bij het koppelen van één van de domeinnamen dat deze doorlinked naar het geupgrade pakket en ik zie niet echt waar ik dat domein een aparte website/wordpress kan geven zonder dat deze de url van het geupgrade pakket meekreegt (maar dus die van het aangekochtte domeinnaam).

Ben ik dingen hier aan't verwarren of is er iets wat ik niet zie?
Ik hoop niet dat "meerdere websites" betekend dat je meer websites kunt zetten op uw hosting/domein maar dat deze allemaal linken als subdomein of whatever.

Indien iemand mij kan "ontwarren" zou ik dat ten zeerste apprecieren.

Groeten

Reno

Re: Verward: Plus pakket en domeinnamen

Bericht door Reno » 20 apr 2019, 16:51

Direct na het inloggen op Direct Admin klik je op Domain Administration, en vervolgens op 'Add Domain'. Zorg wel dat je de nameservers van het domein in Mijn Antagonist hebt goed staan op de nameservers van Antagonist.

Zie ook https://www.antagonist.nl/help/nl/webho ... liastosite

Mansemat

Re: Verward: Plus pakket en domeinnamen

Bericht door Mansemat » 20 apr 2019, 20:53

Merci!

Dankzij mijn gebrek aan geduld had ik al wat zitten klooien en ik heb het uiteindelijk gevonden. Maar dit bevestigd dat ik het niet verkeerd heb gedaan.
Nu ben ik intussen aan het zoeken waarom enkel het .eu domein mij een foutief SSL (standaard instelling) geeft en de andere twee niet.

Plaats reactie