Mail storing. Recipient address rejected: Access denied

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
SD_HiView
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2019, 12:41

Mail storing. Recipient address rejected: Access denied

Bericht door SD_HiView » 25 apr 2019, 12:50

Ik kan momenteel geen mails ontvangen. Als ik een test email vanaf mij prive gmail stuur, krijg ik de volgende foutmelding:

550 5.4.1 --mijn antagonist mail-- dial tcp: lookup db3eur04ft020.eop-eur04.prod.protection.outlook.com: no such host

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1058
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: Mail storing. Recipient address rejected: Access denied

Bericht door Joris de Leeuw » 25 apr 2019, 15:30

Vervelend om te lezen dat je een bounce melding ontvangt.

De melding kan er op wijzen dat je ingestelde forwarder bij ons naar een Hotmail of Outlook adres niet goed werkt. Dit gezien Microsoft (outlook.com) aangeeft dat er iets mis gaat. Dit kan er op wijzen dat het ontvangende mailadres bij Microsoft niet meer bestaat of niet goed werkt.

Om uit te zoeken waarom dit gebeurt hebben wij echter meer informatie nodig.

Kan je naar onze support mailen vanaf een andere e-mailadres welke wel werkt? Geeft daarbij aan om welke mailadres het gaat waarmee je problemen hebt en stuur zo veel mogelijk foutmeldingen door. Dan kunnen wij gericht uitzoeken wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

SD_HiView
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2019, 12:41

Re: Mail storing. Recipient address rejected: Access denied

Bericht door SD_HiView » 25 apr 2019, 21:15

Bedankt Joris, ik heb een mail gestuurd.

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1058
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: Mail storing. Recipient address rejected: Access denied

Bericht door Joris de Leeuw » 26 apr 2019, 10:28

Fijn om te horen.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega Erik, welke je heeft geholpen met het correct opzetten van je mailconfiguratie.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie