DNS incompleet na restore user

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
ASS-Ware
Berichten: 2177
Lid geworden op: 09 mar 2007, 03:24
Contacteer:

DNS incompleet na restore user

Bericht door ASS-Ware » 12 aug 2019, 20:15

Ik heb een restore gedaan van 1 van de users in mijn resellerpakket en nu zijn de standaard A records verdwenen.
Ook als ik in de domain setup de IP adressen v4 en v6 verwijder en weer toevoeg, dan worden de standaard records niet toegevoegd.
Website down!
Hoe kan dit?

Ik heb met de hand de default records weer aangemaakt, de domeinnaam hernoemd naar .old en weer terug, de website doet het nu weer, maar het is wel gek.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1131
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: DNS incompleet na restore user

Bericht door Joris de Leeuw » 13 aug 2019, 10:08

Dit kan er op wijzen dat onder 'Domain Setup' bij het betreffende domeinnaam geen IPv4-adres (en IPv6-adres) is gekozen.

Mocht het probleem nog spelen stuur dan gerust een mail naar support@antagonist.nl.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

ASS-Ware
Berichten: 2177
Lid geworden op: 09 mar 2007, 03:24
Contacteer:

Re: DNS incompleet na restore user

Bericht door ASS-Ware » 13 aug 2019, 10:27

Zoals ik al typte:
Ook als ik in de domain setup de IP adressen v4 en v6 verwijder en weer toevoeg, dan worden de standaard records niet toegevoegd.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1131
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: DNS incompleet na restore user

Bericht door Joris de Leeuw » 13 aug 2019, 14:08

Het beste kan je dan stap voors stap uitleg naar onze support sturen zodat wij precies het probleem kunnen reproduceren. Het reproduceerbaar maken van een probleem is namelijk 80% van de oplossing.

Het lijkt alsof je mogelijk tegen een bug in DirectAdmin aanloopt. Normaal gesproken zorgt het toevoegen van IP-adressen onder 'Domain Setup' ervoor dat ook de DNS-records ontstaan.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie