Pagina 1 van 1

DNS incompleet na restore user

Geplaatst: 12 aug 2019, 20:15
door ASS-Ware
Ik heb een restore gedaan van 1 van de users in mijn resellerpakket en nu zijn de standaard A records verdwenen.
Ook als ik in de domain setup de IP adressen v4 en v6 verwijder en weer toevoeg, dan worden de standaard records niet toegevoegd.
Website down!
Hoe kan dit?

Ik heb met de hand de default records weer aangemaakt, de domeinnaam hernoemd naar .old en weer terug, de website doet het nu weer, maar het is wel gek.

Re: DNS incompleet na restore user

Geplaatst: 13 aug 2019, 10:08
door Joris de Leeuw
Dit kan er op wijzen dat onder 'Domain Setup' bij het betreffende domeinnaam geen IPv4-adres (en IPv6-adres) is gekozen.

Mocht het probleem nog spelen stuur dan gerust een mail naar support@antagonist.nl.

Re: DNS incompleet na restore user

Geplaatst: 13 aug 2019, 10:27
door ASS-Ware
Zoals ik al typte:
Ook als ik in de domain setup de IP adressen v4 en v6 verwijder en weer toevoeg, dan worden de standaard records niet toegevoegd.

Re: DNS incompleet na restore user

Geplaatst: 13 aug 2019, 14:08
door Joris de Leeuw
Het beste kan je dan stap voors stap uitleg naar onze support sturen zodat wij precies het probleem kunnen reproduceren. Het reproduceerbaar maken van een probleem is namelijk 80% van de oplossing.

Het lijkt alsof je mogelijk tegen een bug in DirectAdmin aanloopt. Normaal gesproken zorgt het toevoegen van IP-adressen onder 'Domain Setup' ervoor dat ook de DNS-records ontstaan.