Gekloonde website samenvoegen met live website

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
BregjeBoer

Gekloonde website samenvoegen met live website

Bericht door BregjeBoer » 20 aug 2019, 06:24

Hi!
Ik heb voor mijn website (Bregblogt.nl) een kloon (bregblogt.nl/nieuw) gemaakt, zodat ik daarin het nieuwe thema kan implementeren. Op de originele website komt nu steeds nieuwe content online, op de gekloonde website logischerwijs niet.
Nu wil ik per 1 september de lay-out van de gekloonde website overzetten naar de live website. De vraag is hoe!

Ik denk zelf dat ik dan bijvoorbeeld op 31 augustus de content van bregblogt.nl naar bregblogt.nl/nieuw importeer en dan de /nieuw website weer op de .nl versie zet. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dat moet doen en kom er in de handleiding of met Google ook niet uit.
Kan iemand me hiermee verder helpen?
Dank!

twisterking

Re: Gekloonde website samenvoegen met live website

Bericht door twisterking » 20 aug 2019, 09:26

Je kunt toch gewoon het nieuwe thema dat je op "/nieuw" gebruikt hebt om te testen installeren op je normale site? Of denk ik nu te simpel?

BregjeBoer

Re: Gekloonde website samenvoegen met live website

Bericht door BregjeBoer » 20 aug 2019, 18:44

Hi! Dat zou kunnen als ik mijn website een paar dagen uit de lucht haal om alles goed te zetten en aan te passen. Maar omdat het een goedbezochte blog is, wil ik hem zo kort mogelijk uit de lucht halen, het liefst helemaal niet. En ik wil de nieuwe huisstijl op 1 september echt lanceren, dus niet op de live website vanalles knutselen.
Vandaar de vraag hoe ik dit het beste kan doen.

Plaats reactie