mail

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
spinning
Contacteer:

mail

Bericht door spinning » 27 aug 2019, 19:02

Ik krijg al een hele tijd geen mail meer verzonden met het mail adres bewonerscommissie@abdijtorenbuurt.nl
Ik gebruik Windows livemail
Ik krijg de volgende melding,

Het bericht kan niet worden verzonden omdat de server het e-mailadres van de afzender heeft geweigerd. Het e-mailadres van de afzender is bewonerscommissie@abdijtorenbuurt.nl.

Onderwerp 'gufgufg'
Serverfout: 530
Reactie van server: 530 5.7.1 Authentication required
Server: 'mail.antagonist.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC78
Protocol: SMTP
Poort: 465
Beveiligd(SSL): Ja

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: mail

Bericht door Joris de Leeuw » 28 aug 2019, 10:15

Beste Spinning,

Vervelend om te lezen dat je niet goed kan mailen.

De betreffende melding treedt op als je bij uitgaande mail (SMTP) in je mailprogramma per abuis niet je e-mailadres als gebruikersnaam en het wachtwoord wat daarbij hoort meegeeft.

In dit geval weigeren wij jou mail, gezien wij niet weten dat jij de verzender bent. Op deze manier wordt voorkomen dat een ander zomaar via ons kan mailen namens jouw mailadres.

Gelukkig is dit relatief makkelijk op te lossen door wel je e-mailadres als gebruikersnaam en het wachtwoord dat daarbij hoort mee te geven bij uitgaande mail (SMTP)

Voor hoe je dit exact dient in te stellen hebben we per mailprogramma toegelicht op:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/email/client/start

Indien je er niet uitkomt stuur dan gerust een e-mail naar onze support, met daarbij screenshots van al je mailinstellingen en eventuele foutmeldingen. Dan helpen we je graag nog gericht verder.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie