Niet alle mails komen aan op forwarder.

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Proost in Breda

Niet alle mails komen aan op forwarder.

Bericht door Proost in Breda » 24 sep 2019, 11:11

Beste,

Wij hebben problemen met mails die niet aankomen via onze ingestelde forwarders. Het vreemde is dat de meeste mails wel aankomen, maar dat we van bepaalde partijen hebben gehoord dat ze hebben gemaild en deze zijn niet aangekomen.

Nu hebben we alle spam boxen gecontroleerd en daarin zijn de berichten ook niet terug te vinden. Ik heb de instellingen van Spamassassin Setup gecontroleerd, maar deze zijn correct ingesteld; om alles door te laten.

Uiteraard kan het ook aan de andere partij liggen, maar inmiddels heb ik zelf ook een probleem geconstateerd bij het versturen van bestanden via WeTransfer. Ik heb bestanden proberen te versturen naar 1 van onze ingestelde mailadressen en hierop krijg ik de melding dat deze mail niet bezorgd kan worden. Dit probleem bleef zich bij meerdere pogingen voor doen.

Afbeelding

Ik heb geen idee waar ik verder hiervoor moet zoeken, is dit iets wat jullie kunnen nakijken?

Het probleem is nu geconstateerd op jeroen@proostinbreda.nl en roel@proostinbreda.nl maar het vervelende is dat we onmogelijk kunnen controleren of we wellicht andere mails hebben gemist waarvan we geen weet hebben.

Vriendelijke groet,

Roel

Plaats reactie