Verkeerde hoofddomein

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
ArnoHartensveld

Verkeerde hoofddomein

Bericht door ArnoHartensveld » 24 sep 2019, 13:40

We hebben zojuist een bestaand .nl domein verhuist naar Antagonist, samen met een .com variant (die nog niet bestaat).
We hebben accountgegevens ontvangen, maar alleen voor .com. Wat we ook proberen, we komen niet in de Control Panel voor het .nl domein en hebben dus ook geen FTP toegang.

Wat kunnen we doen om toegang te krijgen tot de FTP van ons .nl domein?

Het gaat om weownrotterdam.nl en weownrotterdam.com

Hiranthi Herlaar
Antagonist staff

Re: Verkeerde hoofddomein

Bericht door Hiranthi Herlaar » 24 sep 2019, 14:33

Hoi Arno,

Hoewel we het forum wel in de gaten houden, is het vooral een platform voor community support. Voor spoedzaken als deze kun je het best rechtstreeks contact met ons opnemen via support@antagonist.nl

Ik zag dat je ook via mail contact met ons hebt opgenomen na je bericht hier (ticket TBX-301-50220). Daar heb je zojuist een reactie op gehad. Voor het inhoudelijk behandelen, lijkt het me het meest praktisch om het via daar verder af te handelen :)

Concreet over het .com / .nl en ontvangen gegevens kan ik overigens nog wel vermelden dat extra domeinnamen automatisch als alias worden ingesteld op het gekoppelde hostingpakket. Daardoor is alles voor het hoofddomein ook toegankelijk voor het aliasdomein.

Gezien je .nl-domein verhuisd is (en de DNS-wijzigingen daarvoor verwerkt moeten worden bij internetproviders), kun je ook gebruik maken van Alvast Online ( https://www.antagonist.nl/help/nl/domain/general/hosts ). En voor het inloggen op DirectAdmin kun je gebruik maken van het server-specifieke adres dat ook vermeld staat in het bericht over de oplevering van je hostingpakket.
Met vriendelijke groet,

Hiranthi Herlaar
Antagonist staff

Plaats reactie