Domeinnaam + website verhuisd binnen 2 verschillende antagonist hosting pakketten

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
bartmolkenboer
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2019, 08:25

Domeinnaam + website verhuisd binnen 2 verschillende antagonist hosting pakketten

Bericht door bartmolkenboer » 02 okt 2019, 08:29

Beste Antagonist,

Van de week mijn domeinnaam verwijderd van het ene webhosting pakket en toegevoegd op de andere, maar nu is het zo dat de domeinnaam nu direct een error geeft (500): https://www.volumedrukkerij.nl

Het domeinnaam staat niet op de antagonist servers maar loopt via hostnet naar jullie nameservers. Zouden jullie na kunnen kijken hoe dit zo kan zijn aangezien ik zelf in de DNS niet zo direct iets kan vinden o.i.d. hoe ik dit zelf kan oplossen.

Alvast bedankt,
Bart Molkenboer

Gebruikersavatar
Joris de Leeuw
Antagonist staff
Berichten: 1129
Lid geworden op: 13 feb 2016, 20:15

Re: Domeinnaam + website verhuisd binnen 2 verschillende antagonist hosting pakketten

Bericht door Joris de Leeuw » 02 okt 2019, 14:06

Beste Bart,

Vervelend om te lezen dat je website niet goed werkt.

Merk op dat dit een openbaar forum is, welke er is zodat klanten elkaar op weg kunnen helpen en tips kunnen geven. Mocht je dus vragen hebben voor onze support kan je dus het beste onze support direct mailen.

Hier kunnen wij enkel algemene antwoorden geven en sommige vragen laten wij bewust open, dit zodat klanten elkaar zelf op weg kunnen helpen. Vaak komen klanten hier namelijk met tips en uitleg waar onze support geeneens aan had gedacht omdat wij zelf geen webbouwers zijn.

Betreffende 500 errors ontstaan deze als er iets mis gaat binnen de werking van je website. Het beste kan je dan in de logboeken kijken waarom het probleem speelt:
- https://www.antagonist.nl/blog/2019/03/ ... -bekijken/
- https://www.antagonist.nl/blog/2018/08/ ... -debuggen/

Het klinkt er daarbij op of een instelling verkeerd nog staat of data ontbreekt op de nieuwe plek waardoor de website niet wilt werken. Het beste kan je dus in de logboeken kijken wat er specifiek mis gaat.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie