wordpress applicatie verdwenen op homepage directadmin

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
ellen76

wordpress applicatie verdwenen op homepage directadmin

Bericht door ellen76 » 30 okt 2019, 22:47

Hallo,

Graag jullie hulp voor het volgende.
Vandaag wilde ik mijn website benaderen vanuit de homepage op directadmin panel. Normaal staat hier onderin het applicatielogo van Wordpress. Deze is sinds vandaag verdwenen en nu kan ik niet op de Installatron pagina komen.

Wanneer ik in het DirectAdmin panel onder advanced features op Installatron Application Installer druk, kom ik wel op de Installatron pagina waar ik mijn wordpress admin/dashboard kan benaderen. Maar dit is niet hoe ik het altijd deed. Iemand een idee hoe ik mijn website weer via de DirectAdmin homepage applicatie van Wordpress kan aanpassen?

Dankjewel, Ellen

ellen76

Re: wordpress applicatie verdwenen op homepage directadmin

Bericht door ellen76 » 31 okt 2019, 08:00

Ik log nu in via Wordpress zelf, dan kom ik ook bij mijn dashboard.
Maar het blijft vreemd dat de oude manier via DirectAdmin panel niet meer kan.

Groet Ellen

Hiranthi Herlaar
Antagonist staff

Bericht door Hiranthi Herlaar » 31 okt 2019, 14:10

Hoi Ellen,

Het klopt dat de applicaties van Installatron niet meer onderaan worden weergegeven in DirectAdmin. We zijn hierover in contact met Installatron om dat weer terug te krijgen :)

Er is nog wel een andere manier om bij de Installatron applicatie uit te komen. Onder het kopje 'Advanced Features' staat ook de link 'Installatron Applications Installer' vermeld. Als je daarop klikt, kom je bij het overzicht van de eigen Installatron applicaties uit.
Zie ook deze statusmelding: https://status.antagonist.nl/event/17/
Met vriendelijke groet,

Hiranthi Herlaar
Antagonist staff

ellen76

Bericht door ellen76 » 03 nov 2019, 07:25

Dankjewel!

Inmiddels is het ook weer opgelost bij Installatron. De applicaties zijn weer zichtbaar.

Groet Ellen

Plaats reactie