resellerpakket + upgrades

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Gerrit

resellerpakket + upgrades

Bericht door Gerrit » 23 dec 2019, 20:24

Er is bij mij vandaag iets serieus misgelopen, waardoor mijn klanten (28 website's + mail) offline gegaan zijn, net tijdens de drukke dagen, de klanten waren er echt niet gelukkig mee

Aangezien ik maar 28 klanten meer heb (ik had er 35) besloot ik om een pakketje minder te verlengen, met 30 heb ik voldoende. Dus netjes 30 betaald
Ik kreeg meldingen dat er eentje ging vervallen, daarover heb ik nog gecommuniceerd met antagonist en die verzekerde mij dat alles goed geregeld was.
Deze morgen (op vervaldag) alles offline ! :shock: :shock:
Bleek dat het resellerpakket verlopen was, en dat de 6 upgrades wel behouden/ betaald waren

Sorry, daar werd ik echt niet blij van.
Wat ben je met 6 betaalde upgrades (30 accounts) zonder resellerpakket :?:
Er werd mij zelfs gevraagd om eerst dat resellerpakket te betalen, voordat het weer online gezet kon worden, dat werd dan toch voorlopig online gezet.

Ik begrijp alleen niet hoe het mogelijk is dat je uw resellerpakket kan laten vervallen, en uw upgrades behouden :?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: resellerpakket + upgrades

Bericht door Joris de Leeuw » 24 dec 2019, 10:55

Beste Gerrit,

Vervelend om te lezen dat er nog onduidelijk is over dit voorval.

Graag wil ik je adviseren vervolgvragen hierover met mijn collega Jeffrey (ticket id NGM-881-30471) te sturen in de reeds lopende conversatie. We begrijpen zeker dat het vervelend is als opeens producten verlopen en als wij daarin processen kunnen verbeteren horen we dat graag van je.

Op dit forum kunnen wij zoals eerder aangegeven enkel algemene antwoorden geven zodat hobbyisten en websitebouwers elkaar kunnen helpen met het onderhouden van hun website en dus niet specifieke situaties toelichten.

Reageert dus gerust op de reeds lopende conversatie met Jeffrey. Dan pakken wij graag je feedback op!
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie