phpBB upload mislukt

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
Robl

phpBB upload mislukt

Bericht door Robl » 19 feb 2020, 19:13

Hallo,

Heb al een hele tijd een Alles in 1 account bij Antagonist.
Kort geleden heb ik mijn WP website hier bij Antagonist opgezegd,verwijderd en een nieuw domain geregistreerd thundereggforum.info . Php versie aangepast naar laatste versie.

IK heb geprobeerd de nieuwste versie van phpBB vanaf mijn laptop via filezilla naar het domain te uploaden.Door gehannes met mijn username/password (deb voor het klantnummer of niet...) kwam ik niet tot een upload en probeerde het via Installatron, ook dit mislukte.

Nieuwe dag nieuwe kansen. Deze keer leek goed te gaan, via laptop Filezilla. Alles, behalve 2 bestanden, werden meteen geupload, de 2 opnieuw in de wachtrij gezet en dit keer werden ze geupload.
Volgens de handleiding phpBB installeren (phpBB.nl) moetten er bestandsattributen aangepast worden, heb ik via filezilla geprobeerd maar dit lukte maar deels. Door de website thundereggforum.info in te geven kwam ik niet op mijn website maar bij Antagonistplaceholder: "U kunt nu uw pakket inrichten".

Ik heb geprobeerd om het domain weer leeg te maken en opnieuw te uploaden, dit keer werden 67 config bestanden als mislukt upload aangegeven. Ik heb geprobeerd ze te overschrijven: lukt niet.
Ik heb geprobeerd om de bestanden via AdminDirect te verwijden, ook zonder resultaat.

Ik kom dus niet verder. Wat moet ik doen?

Rob

twisterking

Re: phpBB upload mislukt

Bericht door twisterking » 28 feb 2020, 10:18

Robl schreef:
19 feb 2020, 19:13
Door de website thundereggforum.info in te geven kwam ik niet op mijn website maar bij Antagonistplaceholder: "U kunt nu uw pakket inrichten".
Dat is de melding die je krijgt als je vergeet de file index.html te verwijderen/hernoemen.

gouwepeer
Contacteer:

Re: phpBB upload mislukt

Bericht door gouwepeer » 09 mar 2020, 10:25

Robl schreef:
19 feb 2020, 19:13

Ik kom dus niet verder. Wat moet ik doen?
Ik zie dat de placeholder nog steeds aanwezig is. Deze moet dus nog worden verwijderd.
Heb je de files wel naar de juiste map gezet? Als ik kijk op https://thundereggforum.info/index.php heb ik het idee dat de rootmap leeg is, of in elk geval het index.php bestand mist.
Zelf plaats ik voornamelijk bestanden rechtstreeks via directadmin in mijn private_html map. Heel soms (met meerdere bestanden/ mappen) maak ik gebruik van gftp om bestanden via een ftp programma te uploaden. Aangezien dat met gftp vlekkenloos gaat vermoed ik bij jou een probleem met filezilla.
Zodra je de bestanden van phpBB via phpbb.nl download krijg je een ingepakte zip file. Deze kan je via directadmin in 1 keer uploaden en op de server uit pakken. In dat geval kan je zonder filezilla de bestanden in jouw map krijgen.
Indien dit niet lukt: plaats een paar screenshots zodat we mee kunnen kijken naar het mogelijke probleem.

Plaats reactie