DOMEIN VERHUIST: DIRECTORY NIET FUNCTIONEEL!!

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
BenjaminLucas

DOMEIN VERHUIST: DIRECTORY NIET FUNCTIONEEL!!

Bericht door BenjaminLucas » 02 mei 2020, 13:35

Gister mijn domeinnaam voor een klant verhuisd naar Mijn antagonist pakket, Ondertussen is het nog steeds onmogelijk voor mij om iets te veranderen aan de directory en staat de website al meer dan 24 uur offline.

Voor de een of andere reden pakt de directory niet in mijn FTP '/domains/beastmotoren.nl/public_html' maar gaat hij naar een standaard antagonist pagina met de volgende melding: 'Dit domein is gereserveerd door een klant van Antagonist
Op deze domeinnaam is nog geen website ingesteld.'

Hoe kan dit opgelost worden?
Tnx,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: DOMEIN VERHUIST: DIRECTORY NIET FUNCTIONEEL!!

Bericht door Joris de Leeuw » 02 mei 2020, 16:50

Beste BenjaminLucas,

Vervelend om te lezen dat je jouw website nog niet kan zien.

De reden hiervoor is dat de standaard-pagina nog in de cache van jouw webbrowser staat. Vanaf hier wordt jouw website namelijk wel getoond op beastmotoren.nl.

Browsers slaan (delen van) websites vaak lokaal op, zodat de pagina bij een volgend bezoek niet helemaal opnieuw opgehaald hoeft te worden. Hierdoor wordt de pagina sneller getoond.

Om te zorgen dat de browser de website opnieuw download en dus de standaard pagina niet laat zien, kun je in de browser op 'Vernieuwen' klikken. Vaak kun je hiervoor ook de knop 'F5' op je toetsenbord gebruiken.

Zou je dit eens willen proberen? Waarschijnlijk wordt dan wel de juiste pagina getoond. Het kan ook helpen om alle tijdelijke bestanden jouw webbrowser te verwijderen, zodat de cache helemaal geleegd wordt. Hier vind je hoe je dit kan doen:
- https://www.antagonist.nl/help/nl/website/cache/start
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie