Nieuwe look DirectAdmin

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
ASS-Ware

Re: Nieuwe look DirectAdmin

Bericht door ASS-Ware » 17 jun 2020, 15:10

Reno schreef:
17 jun 2020, 09:24
Nou zeg, ik ben ermee eens dat in aankondiging vooraf mooi geweest zou zijn. maar om nu meteen zulke stellingen neer te zetten, vind ik nergens op slaan.

als je niet tegen veranderingen kunt dan moet je niet in deze sector werken. De ontwikkelingen gaan nergens zo snel als op het internet. Bij een nieuwe provider zul je nog veel meer moeten wennen aan de backend of het thema wat ze daar gebruiken, maar dit snap je natuurlijk zelf ook wel.

Niettemin, succes met het wennen aan het nieuwe thema, dan wel bij antagonist, dan wel bij een andere provider.

Edit: ik zie nu pas de reactie van Joris.
Ik denk dat jij in deze wat te kort door de bocht gaat.
Ik zat midden in een probleem dat snel opgelost moest worden, hier waren wat wijzigingen nodig aan de hosting, er was haast, dan heb ik geen zin om eerst even aan een nieuwe skin te wennen.

Ik kan wel tegen veranderingen, maar dan wel wanneer dat uit komt.

Enne, er zijn zat providers die de ouwe skin hanteren van DA.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Reno

Bericht door Reno » 17 jun 2020, 16:57

Yep eens, een aankondiging vooraf was mooi geweest.

Zoals ik zei, veel succes met het wennen aan het nieuwe thema bij antagonist of aan de backend van een andere provider. kwestie van tijd voordat zij ook overgaan naar een nieuw thema en je daar vervolgens ook je op en aanmerkingen op hen forum kan aangeven.

Ik juich dit soort innovaties van harte toe.

arendst

Bericht door arendst » 23 aug 2020, 12:42

Waarom moet een innovatie vaak gepaard gaan met achteruitgang van de functionaliteit. Dat de GUI veranderd is tot daar aan toe maar de zaak is gewoon veel te traag.

Er is tijd gestoken in uiterlijkheden terwijl de veel belangrijkere response achteruit gaat. Weer typisch iets van deze tijd; toeters en bellen. Er was niets mis met WordPerfect 4.2

ASS-Ware

Bericht door ASS-Ware » 23 aug 2020, 13:25

Maar WP 5.1 was wel beter en is heel lang meegegaan.
Bye,
Arjan.

Despite the cost of living, have you noticed how it remains so popular ?

Reno

Bericht door Reno » 23 aug 2020, 21:22

arendst schreef:
23 aug 2020, 12:42
Waarom moet een innovatie vaak gepaard gaan met achteruitgang van de functionaliteit. Dat de GUI veranderd is tot daar aan toe maar de zaak is gewoon veel te traag.

Er is tijd gestoken in uiterlijkheden terwijl de veel belangrijkere response achteruit gaat. Weer typisch iets van deze tijd; toeters en bellen. Er was niets mis met WordPerfect 4.2

Hoewel ik het met je eens ben, vermoed ik dat dit komt omdat dergelijke software onderliggend wat zwaardere systeemprocessen aanroepen en het niet per definitie aan het thema ligt. Voor een andere klant heb de pech dat ik met Plesk (Hostnet) op een VPS mag werken, wat een verschrikking. Dát is traag, vooral sinds ze zijn upgraded naar Plesk Obsidian van Onyx. DirectAdmin valt vergeleken daarmee dan nog mee.

gouwepeer
Contacteer:

Bericht door gouwepeer » 25 apr 2021, 08:03

Is het een mogelijkheid om bij "themaopties" de keuze tussen de huidige look en de oude look te kunnen selecteren? Ik begrijp dat de oude look mogelijk bepaalde functies niet meer ondersteunt. En de huidige look ziet er mooier uit. Maar de huidige look is ook behoorlijk traag ten opzichte van de oude look. Ik ben nu met een oude site bezig om deze in een nieuw jasje te steken, maar na het selecteren van een bestand (om deze naar een back-up map te verplaatsen) moet ik steeds 1 tot 2 seconden wachten. Met de oude look kon ik moeiteloos verder gaan met selecteren van andere bestanden. Verder kon ik met de oude look bestanden naar een andere map kopiëren of verplaatsen vanaf de originele map. Nu moet ik dus eerst naar de doelmap gaan om de bestanden daar te kunnen plaatsen. De mogelijkheid om te kunnen switchen tussen de oude look en de huidige look lijkt mij dan de meest handige optie.

RobbyTown
Contacteer:

Bericht door RobbyTown » 28 apr 2021, 09:38

gouwepeer schreef:
25 apr 2021, 08:03
Is het een mogelijkheid om bij "themaopties" de keuze tussen de huidige look en de oude look te kunnen selecteren? Ik begrijp dat de oude look mogelijk bepaalde functies niet meer ondersteunt. En de huidige look ziet er mooier uit. Maar de huidige look is ook behoorlijk traag ten opzichte van de oude look. Ik ben nu met een oude site bezig om deze in een nieuw jasje te steken, maar na het selecteren van een bestand (om deze naar een back-up map te verplaatsen) moet ik steeds 1 tot 2 seconden wachten. Met de oude look kon ik moeiteloos verder gaan met selecteren van andere bestanden. Verder kon ik met de oude look bestanden naar een andere map kopiëren of verplaatsen vanaf de originele map. Nu moet ik dus eerst naar de doelmap gaan om de bestanden daar te kunnen plaatsen. De mogelijkheid om te kunnen switchen tussen de oude look en de huidige look lijkt mij dan de meest handige optie.
Amen! Gelukkig ik ben dus niet de enige. De oude vertrouwde Directadmin was inderdaad vele malen sneller. Klik en klaar en nu allerlei hippe loaders en pop-ups dat het record is aangemaakt en waar je op moet wachten.

Ik heb sinds kort mijn pakket geupgrade naar Slim (de oude is niet meer te verlengen), aangezien daar hogere specs staan had ik verwacht dat de nieuwe stijl vlotter zou zijn (zo snel als de oude stijl), helaas is dat niet zo.
vandeMeulenhof - Persoonlijke website!

Plaats reactie