Certificaat op mail.antagonist.nl verlopen?

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
snarf007

Re: Certificaat op mail.antagonist.nl verlopen?

Bericht door snarf007 » 31 dec 2020, 07:28

Lijkt opgelost.

PGbruchterveld

Bericht door PGbruchterveld » 31 dec 2020, 07:31

Mail begint binnen te komen

jpvliet86

Bericht door jpvliet86 » 31 dec 2020, 07:35

Lijkt er inderdaad wel, gelukkig!

Sonja

Bericht door Sonja » 31 dec 2020, 07:40

Ik heb exact hetzelfde probleem. Zowel op mijn Apple mailprogramma van mijn macbook Pro als op mijn iPhone Xr. Ik heb het volgende gedaan:

1. Ik heb op mijn macbook pro op de knop gedrukt 'ga door'. Ik accepteer daarmee dat ik het vertrouw (check bij pijltje vertrouw dat het altijd zegt).

2. Ik heb bij mijn iPhone één account verwijderd, vervolgens opnieuw geinstalleerd. Bij de controle krijg je dan wederom de melding, maar deze keer is er ook een knop of je het vertrouwt. Dus vertrouw geklikt. En toen werkte het voor alle accounts weer. Geen pop up meer.

Ik heb ook een mail naar de helpdesk gestuurd.

Sonja

MASB

Bericht door MASB » 31 dec 2020, 07:42

PGbruchterveld schreef:
31 dec 2020, 07:31
Mail begint binnen te komen
Gelukkig hier ook weer.

Hiranthi Herlaar
Antagonist staff

Bericht door Hiranthi Herlaar » 31 dec 2020, 08:09

Wat vervelend dat het niet lukte om op jullie e-mailaccounts in te loggen!

Dit probleem werd veroorzaakt doordat het SSL-certificaat van onze mailserver niet goed was ingeladen. We hebben daar vanmorgen deze statusmelding over geplaatst:
- https://status.antagonist.nl/event/401/

Onze collega's van SysOps zijn er druk mee bezig geweest om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Het kan nodig zijn om je e-mailprogramma even opnieuw op te starten.

Goed om te weten, we houden onze servers nauwlettend in de gaten waardoor een storing bij ons meestal al bekend is op het moment van melding van onze klanten. Dergelijke storingen worden bekendgemaakt op de genoemde status-pagina (https://status.antagonist.nl/). Hier kun je alle bekende problemen in de afgelopen week terugvinden.

Helaas bleek dit issue niet opgemerkt te zijn door onze proactieve monitoring. Hoe dit heeft kunnen gebeuren, wordt uitgebreid onderzocht. Waarbij uiteraard ook de benodigde stappen genomen zullen worden om dit in de toekomst te voorkomen.

Oprechte excuses voor het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt.
Met vriendelijke groet,

Hiranthi Herlaar
Antagonist staff

Gesloten