Wordpress Sync button verdwenen?

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
Plaats reactie
ben.vloon

Wordpress Sync button verdwenen?

Bericht door ben.vloon » 06 jun 2021, 13:57

Tot een paar dagen geleden (2 of zo) kon ik mijn DEV omgeving syncen met mijn productieomgeving in Installatron ... maar die knop lijkt verdwenen. Meer mensen die hier last van hebben?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Wordpress Sync button verdwenen?

Bericht door Joris de Leeuw » 07 jun 2021, 07:12

Beste Ben,

We hebben deze BETA test-optie van Installatron bewust weggehaald, gezien deze functionaliteit regelmatig voor zeer grote problemen zorgt bij websites van klanten. Met het gevolg dat de productie omgeving ook regelmatig geheel offline gaat na het uitvoeren van de sync. Zoals je wellicht begrijpt is dat niet wenselijk.

Zodra de functionaliteit beter is getest en uit BETA is zullen we kijken of de functionaliteit natuurlijk alsnog beschikbaar kan worden gesteld.

Ik raad je aan de clone functie te gebruiken van Installatron als je data wilt kopieeren.
Hoe dat werkt is te lezen op: https://www.antagonist.nl/help/nl/websi ... tron/clone

Ook kan je eventueel enkel plugins en thema data handmatig overzetten naar een kopie van de website. Dit om te voorkomen dat er klant-data uit de productie-omgeving in je ontwikkelomgeving terecht komt.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

BertConnors

Re: Wordpress Sync button verdwenen?

Bericht door BertConnors » 08 jul 2021, 05:34

Ik heb het probleem opgelost door de repository opnieuw te klonen, omdat daar onnodige commits in zitten. Maar ik ben er zeker van dat er een meer correcte beslissing moet komen.

Plaats reactie