Domein veranderd bij gebruik filemanager binnen DirectAdmin

Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
NielsP

Domein veranderd bij gebruik filemanager binnen DirectAdmin

Bericht door NielsP » 26 okt 2016, 12:17

LS,

Ik heb een Alles-in-1 Unlimited pakket met een drietal domeinnamen er in. Als ik DirectAdmin opstart krijg ik keurig de keuze welke van die drie domeinen ik wil beheren. Nadat ik een keuze heb gemaakt en vervolgens de filemanager wil gaan gebruiken, gebeurt het regelmatig dat DirectAdmin spontaan terugspringt naar het oorspronkelijke hoofddomein van mijn pakket. De enige plek om dat duidelijk te zien is in de URL-balk, de filemanager geeft hier verder geen info over.

Onnodig te zeggen dat de kans op fouten en vergissingen vrij groot is als je opeens in een ander domein aan het werk bent dan je denkt.

Kan ik iets doen om dit 'verspringen' te vermijden of is dit een bug in DirectAdmin?

Dank!

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Domein veranderd bij gebruik filemanager binnen DirectAd

Bericht door Joris de Leeuw » 27 okt 2016, 14:49

Beste Niels,

Vervelend om te lezen dat je problemen ondervindt met je Alles-in-1 Unlimited pakket.

Zou je een e-mail kunnen sturen naar support@antagonist.nl? Dan helpen we je graag uitzoeken waarom dit verspringt. Binnen een Alles-in-1 Unlimited pakket zou dit namelijk niet dienen gebeuren aangezien je maar één domeinnaam voor een website daarin mag gebruiken.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie