emailadressen bij verschillende domeinen binnen 'Slim'

Vragen waar je graag antwoord op wilt voordat je op aanschaf overgaat.
Plaats reactie
Erik09

emailadressen bij verschillende domeinen binnen 'Slim'

Bericht door Erik09 » 08 nov 2017, 12:09

Wij hebben een 'Slim' pakket. Ik heb recent een domein verhuist naar Antagonist en deze aan het hoofddomein van mijn account toegevoegd. De 'nieuwe' domeinnaam verwijst nu door naar de website op het hoofddomein: dat is prima.

Maar nu probeer ik in DirectAdmin een emailadres voor het 'nieuwe' domein aan te maken, en dat lijkt niet mogelijk te zijn (ik zie die optie in ieder geval niet). Komt dat door de beperking van 'één website' binnen het 'Slim' pakket?
En is dat dan alleen op te lossen door het pakket te upgraden?

Hoor graag, er is enige haast bij omdat er anders email verloren dreigt te gaan die nu naar het verhuisde domein wordt verstuurd... :|

Dank & groet,

Erik

Erik09

Re: emailadressen bij verschillende domeinen binnen 'Slim'

Bericht door Erik09 » 08 nov 2017, 12:14

Ik krijg net antwoord via chat / Olark:
[...] Met het Slim-pakket kun je één website hosten en dus ook maar voor één domeinnaam een e-mailadres aanmaken. [...] Als je voor [nieuwdomein] een apart e-mailadres wil aanmaken, dan dien je hiervoor het Slim-pakket te upgraden naar het Plus-pakket. Met het Plus-pakket kun je een onbeperkt aantal websites hosten.
Prima, hartelijk dank!

Groet,

Erik

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: emailadressen bij verschillende domeinen binnen 'Slim'

Bericht door Joris de Leeuw » 09 nov 2017, 10:35

Fijn om te lezen dat je een antwoord op je vraag hebt gekregen via de chat!

Het Plus-pakket kan je inderdaad gebruiken vals je meerdere domeinnamen naast elkaar wenst te gebruiken voor e-mail en/of websites.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie