Technische problemen? Hier kun jij jouw vragen stellen!
Forumregels
Check eerst onze helpsectie (
https://www.antagonist.nl/help) voordat je hier een vraag stelt. Voor de meeste vragen hebben we uitgebreide handleidingen met uitleg.
-
martini
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 09 apr 2016, 21:33
Bericht
door martini » 01 apr 2019, 21:19
Ik maak gebruik van de Thrive Themes plugins op een aantal sites en heb problemen met het updaten daarvan. Ik krijg de melding : Gateway timeout.
Bij Thrive geven ze aan dat mijn webhosting thrivethemes.com moet whitelisten, omdat de server waarschijnlijk wordt geblocked. Is dat zo en hoe lossen we dit op?
Thanks!
-
Reno
- Berichten: 188
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:25
Bericht
door Reno » 01 apr 2019, 21:28
Ligt niet aan jou, en ook niet aan Antagonist. Als ik de server op 65.52.215.216 (thrivethemes.com) probeer te benaderen vanuit mijn desktop komen ze ook niet aan. Zie onderstaand. Oftewel: de fout ligt wel degelijk bij de andere partij.
Code: Selecteer alles
C:\Users\Reno>ping thrivethemes.com
Pinging thrivethemes.com [65.52.215.216] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Ping statistics for 65.52.215.216:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss)
-
martini
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 09 apr 2016, 21:33
Bericht
door martini » 01 apr 2019, 21:32
Nou dat had ik natuurlijk zelf ook even kunnen checken *schaam*.
Cheers Reno, ik ga ze aan de jas trekken!