Alle domeinen plat ?

Stel hier jouw vragen die niet binnen de andere categorieën passen.
Forumregels
Check eerst even onze handleiding (http://help.antagonist.nl/) voordat je hier je vraag stelt. Voor de meeste problemen hebben we een oplossing met een zeer uitgebreide uitleg.
Plaats reactie
Gerrit

Alle domeinen plat ?

Bericht door Gerrit » 23 dec 2019, 05:44

Ik ben een beetje radeloos. :( :( :(
Als reseller zijn al mijn pakketten offline, en Antagonist kan ik niet telefonisch bereiken.
Op de statuspagina zie ik geen probleem
Vandaag is net de datum dat mijn hosting vervalt, maar die betaling is reeds lang in orde, enkel een klein deeltje heb ik laten vervallen omdat ik minder space nodig heb.
Ik heb ook bevestiging gekregen dat de betaling OK is, en dat het stukje die vervalt geen probleem is.

Nu is alles offline, en suspended
Wat heb ik misdaan ?? En ben ik de enige ??

HELP !!! :? :? :? :? :?

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Re: Alle domeinen plat ?

Bericht door Joris de Leeuw » 23 dec 2019, 15:08

Beste Gerrit,

Vervelend om te lezen dat je resellerpakket niet werkt.

Ik zie dat je hier vanochtend inmiddels contact over hebt gehad met mijn collega Jeffrey (ticket id NGM-881-30471), waarbij hij de oorzaak toelichtte waardoor dit is gebeurde omdat je per abuis iets te veel had laten vervallen. Reageer vooral op het reeds lopende ticket als er nog onduidelijkheden bestaan.

Neem voor dit soort problemen vooral gerust contact op met onze support. Juist voor dit soort vervelende situaties reageren wij binnen 30 minuten, zodat jij snel een adequaat antwoord hebt over de oorzaak.

Op dit forum kunnen wij namelijk enkel algemene antwoorden geven zodat hobbyisten en websitebouwers elkaar kunnen helpen en dus niet specifieke situaties toelichten. Zoals je wellicht begrijpt is dit niet de juiste plek om openbaar persoonsgegevens en betalingsgegevens te delen.
Met vriendelijke groet,

Joris de Leeuw
Antagonist staff

Plaats reactie